Servicii

Tuning, Remapare, Optimizare performante soft auto


Tuning, Remapare, Optimizare performante soft auto
Ce servicii oferim prin parteneriatul cu OBDTuning
- cresteri de performanta pentru masina dvs prin optimizari electronice
- anulare filtru de particule DPF&FAP
- anulare EGR si VMax
- problema pornire la cald motoare TDI
- reparatii si service unitati centrale - ECU
- consultanta in alegerea pachetelor de tuning

Cine este OBDTuning


Obdtuning este o firma specializata in cresterea performantelor prin tuning electronic la majoritatea autoturismelor moderne ce folosesc pentru managementul motorului o unitate centrala denumita ECU (electronic central unit). In prezent suntem un nume puternic pe piata din Romania avand in portofoliu un numar impresionant de masini preparate si clienti multumiti de serviciile oferite de firma noastra. Prin intermediul Dimensione Sport Italia, am reusit timp de 7 ani la rand si impunem un standard de calitate ridicat pentru clientii nostri din Romania.

Mai jos aveti cele mai frecvente intrebari despre remapare, flashtuning si chipuri de performanta, precum si raspunsurile lor corespunzatoare.

anulare dpf iasi


Ce tehnologie se utilizeaza


Pentru ca pasiunea noastra pentru automobile nu are limite suntem obligati sa fim la curent si sa detinem cele mai noi tehnologii hardware si software in domeniul optimizarilor electronice. Detinem aparatura cu care putem face reprograma peste 90% din autoturisme direct prin portul OBD II in deplina siguranta si intr-un timp mult mai scurt decat un chiptuning clasic.Tehnologia oferita de noi poate fi acum si la dispozitia dvs. prin intermediul noului sistem consola de reprogramare seriala GENIUS produs de OBDTuning Technology Italia, firma cu peste 19 ani de experienta in electronică, software si mecanica. OBDTuning Technology este lider de piata in producerea de echipamente pentru tuning si ofera o gama completa de produse si solutii de a lucra intr-un mod profesional cu unitatea electronica de management al motoarului. Noul sistem consola Genius, impreuna cu Trasdata BDM si MET16 Eprom Emulator nu trebuie sa lipseasca din trusa unui tuner profesionist.

Ce inseamna Chiptuning, Remapare sau Resoftare?


Care sunt componentele asupra carora se intervine, cum si mai ales in ce masura sunt acestea afectate atunci cand se incearca o crestere a performantelor prin chiptuning electronic? Ce diferenta este intre chiptuning si flashtuning (ecu tuning)?

Iata cateva din intrebarile pe care ni le adreseaza de obicei o mare parte dintre cei interesati de ma. Pentru a intelege cit mai bine operatiunea de tuning vom explica aici, pe scurt, ce inseamna de fapt termenul de chiptuning si flashtuning.

Asadar, chiptuningul inseamna o optimizare soft a managementului electronic al motorului ce se afla intr-un calculator ce poarta denumirea de ECU (Electronic Control Unit). Parametrii de funtionare ai motorului se afla inclusi intr-o memorie din ECU. Aceasta memorie poate fi de doua tipuri:

1. memorie ce poate fi scrisa o singura data (uniscriptibila) sau stergerea informatiilor se poate realiza doar cu raze UV. Acest tip de memorie poarte denumirea de Eprom-ul (Erasable Programmable Read-Only Memory);

2. memorie ce poate fi stearsa si rescrisa de mai multe ori si poarta denumirea de Eeerom (Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory).La modele de masini fabricatie mai veche de anul 2000 au fost instalate cu precadere memorii Eprom ce nu se puteau rescrie direct, acesta fiind motivul pentru care in cazul lor se poate interveni decit printr-o operatiunea clasica de chip-tuning cu inlocuirea epromului sau stergerea informatiilor cu lampa UV.

Ceea ce trebuie retinut insa de proprietarii unor astfel de automobile (fabricatie mai veche de 2000) este faptul ca acest procedeu este mai complicat, necesita o atentie sporita si cunostiinte de electronica. Interventia presupune desfacerea calculatorului (ECU- Electronic Central Unit ), scoaterea epromului prin dezlipire si citirea prin intermediul unui aparat special - cititorul de eprom - a datelor pentru prelucrare. In acest mod se extrage informatia din memorie, se optimizeaza parametrii motorulu cu noile valori pentru ca apoi noua informatie sa fie scrisa intr-un alt eprom de acelasi tip si remontat in calculator fie prin adaugarea unui soclu, fie direct pe placa acestuia.

Aceasta operatiune nu este deloc complicata si implica riscuri minime atunci cand este facuta in cadrul unei firme unde personalul este specializat in acest domeniu.In cazul masinilor fabricate dupa anul 2000, dar si pentru o mica parte din cele fabricate incepind cu 1998, rescrierea softului optimizat se face direct prin mufa OBD si poarte denumirea de flashtuning.

Intreaga operatiunea de citire si programare a eepromului este mult simplificata prin folosirea de catre firma noastra a interfetei Genius FlashPoint. Aceasta are o interfata user-friendly ce asista pas cu pas utilizatorul in operatiunile de citire si programare sigura si fara riscuri a unitatii centrale de management electronic al motorului.

Scrierea parametrilor modificati prin mufa OBD este mult mai rapida si nu mai necesita interventia fizica asupra calculatorului sau dezlipirea epromului.Oricare ar fi metoda aplicata pentru citirea si scrierea informatiilor in calculatorul masinii, optimizarea parametrilor pentru manangementul motorului este aceeasi in ambele cazuri.


Informatie oferita de OBDTuning.ro

Cat dureaza operatiunea de chiptuning?


Operatiunea de tuning ce se efectueaza la o masina poate fi cuprinsa intre 30 minute si 3 ore in functie de caracteristicile motorului si tipul de calculator (ECU). In toata aceasta perioada autoturismul dvs. va ramane imobilizat in service-ul nostru. Dupa rescrirea parametrilor de funtionare ai motorului cu noi valori, masina poate fi utilizata imediat, fara restrictii.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Ce performante se pot obtine prin chiptuning (remapare)?


1. Pentru masini dotate cu motoare Otto aspirate:
- putere mai mare cu pana la 10% din valoarea initiala
- un raspuns imbunatatit al motorului la apasarea pedalei de acceleratie

2. Pentru masinile dotate cu motoare Otto turbo:
- putere mai mare cu pana la 25%
- pana la 25% mai mult cuplu

3. Pentru masinile echipate cu motoare Turbo Diesel:
- cu pana la 30% mai multa putere si cuplu
- consumul de carburant redus in cazurile de exploatare normaleNota: Valorile afisate in listele cu modele auto au un caracter orientativ si nu reprezinta valorile exacte ce se pot obtine dupa optimizarea softului.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Ce este bancul dyno?


Dinamometrul este un instrument folosit pentru a masura cuplul unui motor. Dyno, cum sunt numite deseori aceste dispozitive, masoara puterea unui motor.

"Dyno-urile de sasiu" sau cele de tip "Rolling road" sunt folosite pentru masurarea puterii la roti si calcularea pierderii prin trenul de rulare. Contrar a ceea ce se crede, dinamometrele nu masoara direct numarul cailor-putere; calul-putere este o functie matematica a cuplului. Cuplul este masurat, iar apoi are loc calculul cailor-putere.

Un test Dyno poate fi considerat corect atunci cand testarea masinii se face atat in varianta stoc (nemodificata) cat si in varianta tunata, fara a schimba conditiile de testare (temperatura, carburant, presiune anvelope etc).

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Ce este portul OBD?


Este portul prin care un dealer auto sau personal calificat poate face diagnoza masinii dvs. Prin intermediul acestuia se interactioneaza cu toate computerele masinii si sunt afisate diverse coduri de erori care ajuta tehnicianul in localizarea problemelor.

On Board Diagnostics 2 – Cea mai noua generatie de port-uri de diagnoza. Toti producatorii auto utilizeaza acest sistem standardizat pentru comunicarea cu autovehiculele. Interfata si protocoalele de comunicare sunt aceleasi pentru fiecare masina. Prin acest lucru un sistem standardizat poate fi aplicat in interactiunile cu toate autovehiculele.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Care este perioada de garantie oferita?


Garantie 12 luni pentru manopera si componente atunci cand sunt necesare interventii directe asupra calculatorului.

Garantie 3 ani pentru optimizarile parametrilor din ECU si materialele utilizate la ajustarea performantelor motorului dvs.

Garantia de 3 ani oferita de firma noastra poate inceta in cazul unor interventii neautorizate asupra calculatorului si componentelor modificate de noi.

Important! Cititi cu atentie site-urile web si contractele companiilor de chiptuning. 99% din acestea nu acorda garantie decat la modificarile de electronice aduse masinii dvs. Nu se oferta garantie daca distrugeti prin uzura un disc de ambreiaj sau spargeti o turbina. Alte companii ofera garantie la motor si cutia de viteza, dar in anumite conditii de obicei cu limitari in functie de varsta si numarul de km parcursi ai masinii dvs. OBDTuning poate oferii in conditii speciale acest gen de garantie pentru motor si cutia de viteza. Pentru detalii insa va rugam sa ne contactati telefonic sau prin formularul de contact prezent pe site.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Ce se întâmplă cu consumul de carburant?


Aceasta depinde de stilul de condus. Ajustatea optimizata a cuplului motor duce la o reducere a consumului de combustibil de aproximativ 5 %.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Chiptuning-ul dăunează?


Fiecare motor a fost proiectat de catre fabricant cu o marja de siguranta. In acelasi brand un anumit motor va fi folosit cu alt software, de exemplu, pentru autoutilitare. Aceste se vor livra cu o curba de cuplu diferita, performanta mai mica si durata de viata mai lunga. Motivele petnru care producatorii ofera performante mai mici la motoare sunt diverse: multe tari au diferite sisteme de taxare si impozitare deseori bazate pe putera motorului, calitati diferite ale combustibilului si norme de poluare. Practic aceasta inseamna ca producatorul doreste ca masina sa fie condusa in orice conditii si orice tara, indiferent de clima, drumuri si calitatea carburantilor.

Deci, este chiptuning-ul rau pentru motor?
Atata timp cat va incadrati cu chiptuning-ul in conditiile de siguranta specifice limitelelor modelul dvs. de motor si va tratati corect masina, nu veti avea nici o problema de fiabilitate. De aceea e bine sa tineti seama de indicatiile si recomandarile firmei noastre, de a alege varianta de tuning potrivita masinii dvs. Probabil va scadea durata de viata pentru unele componente mecanice consumabile (placute si discuri frana, ambreiaj, sistem suspensie, anvelope, turbina etc) din cauza adoptarii unui mers mai "sportiv" de conducere. In conditiile unei exploatari normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.
Informatie oferita de OBDTuning.ro

Cum pot verifica rezultatul?


Prima varianta este bancul DYNO care ofera clientului posibilitatea sa verifice grafic rezultatul obtinut in urma unei modificari de putere si cuplu. Costul unui astfel de test difera de la o firma la alta. Testarile se pot face numai pe baza de programare. Pentru mai multe detalii va rugam sa apelati la Formularul de contact. De asemenea puteti consulta o parte din masinile testate de noi pe bancul dyno.

A doua varianta de testare este cea cu Accelerometrul si poate fi oferita gratuit de catre firma noastra.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Chiptuning-ul detectabil sau nu in service?


In majoritatea cazurilor dealerul auto nu poate detecta o modificare software (chiptuning) la o simpla diagnoza. Softul original este citit de pe masina si folosit la dezvoltarea optimizarii astfel toate caracteristicile motorului (serii de identificare) ramanand neschimbate. Totusi chiptuning-ul nu este invisibil si la o analiza mai complexa poate fi detectat. De aceea recomandam in cazul unor lucrari ample de garantie in service sa reveniti la setarile initiale ale motorului sau sa luati legatura cu un reprezentant OBDTuning pentru a solicita informatii despre aceasta procedura. Modificarea softului este perfect reversibila si in orice moment clientul poate opta pentru revenirea la setarile producatorului. Revenirea la setarile de fabrica este gratuita daca modificarile au fost realizate de catre un reprezentant OBDTuning.In caz contrar, daca modificarile au fost aduse de o alta firma, revenirea se poate face numai contracost.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Chiptuning-ul este un proces reversibil?


DA. Setarile fabricantului sunt salvate in baza noastra de date si oricand se pot rescrie in ECU pentru revenirea la configuratia initiala.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Am o intrebare pe care nu o regasesc ma sus. Ma puteti ajuta?


Da. Trimite un email prin formularul de contact sau incearca sa ne suni la numere de telefon indicate in sectiunea CONTACT. Oricare ar fi metoda de contact, noi vom fi mai mult decat fericiti sa ajutam sau sa dam un sfat.

Informatie oferita de OBDTuning.ro

Cum se anuleaza filtrul de particule?


Anulare filtrului de particule este o procedura de rescriere a calculatorului in vederea eliminarii procesului de regenerare.

Portofoliu lucrari pt Anulare DPF si/sau Chiptuning

Anulare dpf Opel Meriva 1.3cdti

20171127_112817
Martori aprinsi in bord , motor limitat, erori de Dpf colmatat.      

Anulare dpf Mazda 5

20171114_085559
Motorul este lipsit de putere , martori aprinsi, erori de filtru de particule colmatat.   

Anulare Egr VW Jetta 1.6tdi

20171113_110532
Clientul este nemultumit de lipsa de putere care apare uneori si de martorii care se aprind in bord. LA diagnoza identificam problema : Parte electronica Egr defecta , eroare P0403 .Deoarece pretul dezactivarii software este mult mai mic decat inlocuirea piesei noi, clientul doreste rezolvarea problemei prin resoftare.  

Anulare dpf + Crestere putere Stage2 – Opel Astra J

20171124_102357
Masina ajunge la noi cu martori aprinsi in bord, lipsa putere, consum mare de combustibil. In urma diagnozei computerizate identificam si cauza Dpf infundat. Pe langa dezactivare dpf clientul doreste si o imbunatatire a performantelor, astfel crestem puterea de la 125cp / 280 Nm (stock) – la 151cp / 340Nm.

Anulare dpf Opel Astra j 1.7cdti

20171204_085529
Opel Astra J fabricatie 2011, motorizare 1.7cdti / 125cp ajunge la noi in Iasi pentru a rezolva problema filtrului de particule care, se regenereaza foarte des din aceasta cauza clientul se plange de consum mare de combustibil, fum, dilutie ulei.

Mercedes Sprinter W906 2.2cdi – anulare dpf

20171106_150715
Dupa o incercare esuata de pacalire a filtrului de particule prin gaurire, clientul ajunge la noi pentru rezolvarea problemei in mod profesionist.

Anulare dpf VW Passat 2.0tdi

20171030_094009
Motorul functioneaza limitat, martori aprinsi in bord, erori :P242F.  

Opel Vectra C 1.9cdti – anulare dpf

20171004_091110
Regenerari dese, consum mare de combustibil, fum mult si dilutie ulei.  

Honda CR-V 2.2i-cdti – Anulare dpf

20171101_083918
Motor in limp mode, filtru particule topit. La diagnoza gasim erorile: P242F, P24A4, P2033. Fila din Ecu motor se citeseste direct pe portul OBD, cu consola NewGenius.

Audi A6 3.0tdi -Anulare dpf

20170913_153325
Filtru de particule este atat de infundat incat masina nici n se poate deplasa. La diagnoza gasim erori P242F ,P2453. Citirea filei din  ecu motor se face direct pe portul obd cu interfata NewGenius.

autocrew iasi orepan service multimarca iasi
anulare dpf iasi

Galerie Foto

 
 
Service Auto Caddilac Iasi Service Auto Wolskvagen Iasi Service Auto Porche Iasi Service Auto Audi Iasi Service Auto Daewoo Iasi Service Auto Mercedes Iasi Service Auto Renault Iasi Service Auto Golf Iasi Service Auto Chevrolet Iasi Service Auto Skoda Iasi Service Auto Dacia Iasi Service Auto BMW Iasi Service Auto Megane Iasi Service Auto Toyota Iasi Service Auto Honda Iasi Service Auto Sandero Iasi Service Auto Ford Iasi Service Auto Lexus Iasi Service Auto Nissan Iasi Service Auto Logan Iasi Service Auto Fluence Iasi Service Auto Opel Iasi Service Auto Mitsubishi Iasi Service Auto Alfa Romeo Iasi Service Auto Smart Iasi Service Auto Citroen Iasi Service Auto Duster Iasi Service Auto Mazda Iasi Service Auto Chrysler Iasi Service Auto Bentley Iasi Service Auto Logan MCV Iasi Service Auto Land Rover Iasi Service Auto Hyundai Iasi Service Auto Peugeot Iasi Service Auto Volvo Iasi Service Auto Subaru Iasi Service Auto Kia Iasi Service Auto Fiat Iasi Service Auto Jeep Iasi Service Auto Infiniti Iasi Service Auto Mini Iasi Service Auto Saab Iasi Service Auto Dodge Iasi Service Auto Seat Iasi
REPARATII ELECTRONICA AUTO

REPARATII ELECTRONICA AUTO

REPARATII ELECTRONICA AUTO • Activare ECU Airbag (stergere CRASH-DATA) • IMMO OFF • Decodari Radio CD • DPF OFF – Anularea din soft a strategiei de funcionare pentru filtrul de particole. Fara erori in bord! F ...

Vanzare piese de schimb si accesorii

Vanzare piese de schimb si accesorii

Va stam la dispozitie cu o paleta foarte larga de piese, consumabile si accesorii auto, livrabile pe loc sau la comanda intr-un interval cuprins intre 2 si 72 de ore.

Verificarea si testare acumulatori

Verificarea si testare acumulatori

La achizitionarea unui acumulator auto nou trebuie verificat nivelul de incarcare pentru a putea beneficia de garantia furnizata de vanzator. Recomandam o verificare a starii si nivelului de incarcare a bateriei auto la inceputul sezonului rece, d ...