La Multi Ani 2018


Servicii

Anulare DPF Filtru de particule

Infoline: 0744. 497. 661


Mod de functionare filtru particule


Filtrul de particule este un sistem conceput pentru a elimina particulele solide sau funingine din gazele de esapament ale unui motor diesel. El este montat dupa catalizator, si uneori se intalneste in aceiasi carcasa cu catalizatorul, sau separat de acesta. Pentru ca sistemul sa funcționeze corespunzător mai are nevoie si de o serie de senzori și de un catalizator de oxidare.

Eliminarea particulelor acumulate se face prin ardere, acest proces purtand denumirea de Regenerare.

anulare dpf iasi

Procesul de regenerare este practic o continuare a arderii interne continuata in filtru. Acesta ardere continuata in galeria de evacuare se face astfel:
•Prin modificarea injectiei de combustibil si realizarea de post-injectii astfel incat arderea sa aiba loc in filtru.
•Prin adugarea unui injector suplimentar care injecteaza combustibil in galeria de evacuare.

Procesul de regenerare, precum si incarcarea filtrului este monitorizata de Ecu Motor prin diferiti senzori.



In functie de gradul acumulare (incarcare) a filtrului Ecu motor ia decizia de a incepe precesul de regenerare (ardere a particulelor stocate si practic desfundarea filtrului) . Daca din anumite motive se trece peste un prag critic de infundare atunci regenerarea numai este eficienta.

Pentru ca procesul de regenerarea filtrului de particule sa aiba loc, motorul trebuie să se situeze între anumiți parametrii. Gazele de evacuare trebuie să aiba o anumita temperatura, turația motorului trebuie de asemenea să aiba o anumita valoare, pentru a asigura un anumit debit de gaze arse. Dacă pragul de regenerare (cantitatea de particule stocată în filtru) a fost depășit și motorul, datorită condițiilor de exploatare, nu intră în parametrii necesari, calculatorul de injecție poate sa nu comande procesul de regenerare .

Frecvența regenerărilor depinde de modul de exploatare al motorului. Cu cât motorul va fi împins mai des către zona de sarcină maximă, cu cât exploatarea se va face la temperaturi scăzute cu atît crește cantitatea de particule din filtru. Având în vedere că regenerarea filtrului presupune utilizarea unei cantități adiționale de combustibil consumul automobilului va crește proporțional cu numărul de regenerări. Cel mai mare „dusman” al filtrului de particule este functionarea masinii in regim de oras, de aceea este indicat ca la o anumita perioada de timp sau numar de kilometri efectuati in oras ,sa facem un drum in exterior ,unde deobicei sunt indeplinite cel mai bine conditiile pentru regenereare.

De fiecare data cand suntem contactati pentru anularea de DPF suntem intrebati care sunt avantajele si dezavantajele unui filtru de particule…

Avantajele filtrului de particule DPF


- Retine particulele de carbon rezultate din arderea incompleta a combustibilului
- Separa particulele solide (funingine) de gazele de evacuare si elimina mirosul urat

Dezavantajele filtrului de particule DPF


- Putere scazuta si uzura suplimentara motor (fata de cele fara filtru de particule)
- Consum crescut de combustibil din cauza proceselor de regenerare
- Piesa de schimb foarte scumpa la inlocuire (aprox. 1500-2000 euro)
- Revizii mai scumpe din cauza uleiului special pentru motoare turbo diesel cu filtru de particule. - Pret achizitie mai mare decat uleiul normal si necesita intervale dese de revizie
- Durata de viata a uleiului si a diverselor piese (turbina, egr, senzori etc) este redusa din cauza regenerarilor

Problemele des cauzate de FAP / DPF (filtrul de particule)


» Puterea scazuta a autovehiculului
» Becuri aprinse, mesaje de avertizare in bord
» Consumul crescut de combustibil in regenerare
» Distrugerea motorului prin rulaj frecvent in postinjectie
» Distrugere turbina prin imposibilitatea evacuarii gazelor
» Limitare turatie la maxim 3000 rpm si viteza maxima redusa, regim avarie Anularea filtrului de particule (Diesel Particulate Filter) este varianta ce poate fi luata in calcul, daca ne raportam la pretul de achizitie al unui dpf nou (aproximativ 1000-1800 euro), costul carburantului consumat pentru regenerare, uzura turbinei si timpul pierdut cu regenerarea lui.

Prin anularea software direct in ECU si eliminare fizica, nu vor mai exista niciodata probleme cu filtrul de particule, nu va mai trebui regenerat si nu vor mai exista becuri aprinse in bord. Aceasta este o solutie mult mai fiabila decat emulatoarele de filtru, care pot provoca probleme de-a lungul timpului.

Cum va functiona masina dupa eliminarea filtrului de particule?


Dupa indepartarea filtrului va creste viteza de tranzitare a gazelor de esapament. Acest lucru are un impact pozitiv, consumul de carburant va scade si exista o imbunatatire de performanta. Un motor turbo diesel fara filtru de particule se va putea incadra doar in limitele de emisii EURO 4.

Echipamente de lucru pt anulare DPF


Pentru extragerea software-lui continut de Ecu Motor in vederea modificarii, precizam ca folosim aparatura de ultima generatie, dupa cum urmeaza:

Consola NewGenius FlashPoint


NewGenius FlashPointNewGENIUS FlashPoint este primul instrument Touch&Map care permite prin portul OBDII sau alti conectori specifici, citirea şi programarea seriala a memoriei din unitatea de control electronic a motorului (ECU). Lista de aplicatii NewGenius cuprinde o varietate larga de masini europene, asiatice sau americane.

Fiind un instrument independent, NewGenius foloseste un sistem de operare propriu si nu are nevoie sa fie conectat la un calculator în timpul procedurilor de citire si de programare, evitandu-se astfel blocarile periculoase sau resetari cauzate de multitasking sistemului de operare de pe PC. Mai mult decat atat, este un instrument simplu, robust si usor de utilizat datorita ecranului touchscreen. Pentru a indeplinii cele mai inalte standarde de siguranta, NewGENIUS Touch&Map este echipat cu o baterie care – la o deconectare accidentala de la portul OBDII in perioada de programare – permite restaurarea comunicarii cu ECU si terminarea procesului de programare in siguranta.

NewGenius FlashPoint suporta sisteme de comunicar CAN-BUS, K / L-line (KWP), J1850 si J-TAG (comunicare cu modele japoneze). Consola are o mare capacitate de memorie amovibila, furnizata de un card SD (Secure Digital) 1 Gbyte (inclus in Pachetul Start).

NewGenius FlashPoint in combinatie cu interfata NewTrasdata devine un pachet complet pentru orice tuner. Sunt cazuri in care calculatorul masinii foloseste un sistem „antituning” cu microprocesor blocat (programarea seriala prin portul OBDII este blocata). NewTrasdata poate debloca comunicarea OBDII printr-un patch software, restabilin astfel programarea seriala.

NewTrasdata


NewTrasdataNewTrasdata este capabil de citirea si programarea intregul continut al microprocesorului (CPU), memoriei flash si EEPROM. Prin urmare, suporta o mare varietate de operatiuni: dupa o citire initiala este intotdeauna posibila o revenire la continutul original ECU in caz de blocare (back-up). Acest instrument poate efectua recalculari de checksum autonome pentru a asigura o functionare normala a motorului dupa modificare.

Pentru a extinde continuu gama de vehicule suportate de NewGenius, tehnicienii si partenerii Dimsport lucreaza in permanenta la noi protocoale de comunicare, iar tunerii si colaboratorii lor au acces la noutati prin abonamente si upgrade-uri. Update-urile pentru NewGenius FlashPoint si NewTrasdata se realizeaza online.


IMPORTANT


Toate modificarile software facute de noi sunt reversibile. Deci, se poate reveni oricand la versiunea initiala fara nici un cost !!!

Garantie


Garantia este valabila 3 ani pentru optimizarile software si ECU.

Programele si echipamentele de tuning marca Dimsport Technology garanteaza lucrarea de optimizare electronica a performantelor automobilului dvs. Dimsport Technology este certificat TÜV pentru sistemul sau de management al calitatii, in timp ce uzina sa de productie DimTech are certificare ISO 9001/UNI EN ISO 9001 Ed. 2000.

Garantia oferita de firma noastra poate inceta in cazul unor interventii neautorizate asupra calculatorului sau software-ului.



Portofoliu lucrari pt Anulare DPF si/sau Chiptuning

Anulare dpf Opel Meriva 1.3cdti

20171127_112817
Martori aprinsi in bord , motor limitat, erori de Dpf colmatat.      

Anulare dpf Mazda 5

20171114_085559
Motorul este lipsit de putere , martori aprinsi, erori de filtru de particule colmatat.   

Anulare Egr VW Jetta 1.6tdi

20171113_110532
Clientul este nemultumit de lipsa de putere care apare uneori si de martorii care se aprind in bord. LA diagnoza identificam problema : Parte electronica Egr defecta , eroare P0403 .Deoarece pretul dezactivarii software este mult mai mic decat inlocuirea piesei noi, clientul doreste rezolvarea problemei prin resoftare.  

Anulare dpf + Crestere putere Stage2 – Opel Astra J

20171124_102357
Masina ajunge la noi cu martori aprinsi in bord, lipsa putere, consum mare de combustibil. In urma diagnozei computerizate identificam si cauza Dpf infundat. Pe langa dezactivare dpf clientul doreste si o imbunatatire a performantelor, astfel crestem puterea de la 125cp / 280 Nm (stock) – la 151cp / 340Nm.

Anulare dpf Opel Astra j 1.7cdti

20171204_085529
Opel Astra J fabricatie 2011, motorizare 1.7cdti / 125cp ajunge la noi in Iasi pentru a rezolva problema filtrului de particule care, se regenereaza foarte des din aceasta cauza clientul se plange de consum mare de combustibil, fum, dilutie ulei.

Mercedes Sprinter W906 2.2cdi – anulare dpf

20171106_150715
Dupa o incercare esuata de pacalire a filtrului de particule prin gaurire, clientul ajunge la noi pentru rezolvarea problemei in mod profesionist.

Anulare dpf VW Passat 2.0tdi

20171030_094009
Motorul functioneaza limitat, martori aprinsi in bord, erori :P242F.  

Opel Vectra C 1.9cdti – anulare dpf

20171004_091110
Regenerari dese, consum mare de combustibil, fum mult si dilutie ulei.  

Honda CR-V 2.2i-cdti – Anulare dpf

20171101_083918
Motor in limp mode, filtru particule topit. La diagnoza gasim erorile: P242F, P24A4, P2033. Fila din Ecu motor se citeseste direct pe portul OBD, cu consola NewGenius.

Audi A6 3.0tdi -Anulare dpf

20170913_153325
Filtru de particule este atat de infundat incat masina nici n se poate deplasa. La diagnoza gasim erori P242F ,P2453. Citirea filei din  ecu motor se face direct pe portul obd cu interfata NewGenius.

autocrew iasi orepan service multimarca iasi
anulare dpf iasi

Galerie Foto

 
 
Service Auto Caddilac Iasi Service Auto Wolskvagen Iasi Service Auto Porche Iasi Service Auto Audi Iasi Service Auto Daewoo Iasi Service Auto Mercedes Iasi Service Auto Renault Iasi Service Auto Golf Iasi Service Auto Chevrolet Iasi Service Auto Skoda Iasi Service Auto Dacia Iasi Service Auto BMW Iasi Service Auto Megane Iasi Service Auto Toyota Iasi Service Auto Honda Iasi Service Auto Sandero Iasi Service Auto Ford Iasi Service Auto Lexus Iasi Service Auto Nissan Iasi Service Auto Logan Iasi Service Auto Fluence Iasi Service Auto Opel Iasi Service Auto Mitsubishi Iasi Service Auto Alfa Romeo Iasi Service Auto Smart Iasi Service Auto Citroen Iasi Service Auto Duster Iasi Service Auto Mazda Iasi Service Auto Chrysler Iasi Service Auto Bentley Iasi Service Auto Logan MCV Iasi Service Auto Land Rover Iasi Service Auto Hyundai Iasi Service Auto Peugeot Iasi Service Auto Volvo Iasi Service Auto Subaru Iasi Service Auto Kia Iasi Service Auto Fiat Iasi Service Auto Jeep Iasi Service Auto Infiniti Iasi Service Auto Mini Iasi Service Auto Saab Iasi Service Auto Dodge Iasi Service Auto Seat Iasi
REPARATII ELECTRONICA AUTO

REPARATII ELECTRONICA AUTO

REPARATII ELECTRONICA AUTO • Activare ECU Airbag (stergere CRASH-DATA) • IMMO OFF • Decodari Radio CD • DPF OFF – Anularea din soft a strategiei de funcionare pentru filtrul de particole. Fara erori in bord! F ...

Vanzare piese de schimb si accesorii

Vanzare piese de schimb si accesorii

Va stam la dispozitie cu o paleta foarte larga de piese, consumabile si accesorii auto, livrabile pe loc sau la comanda intr-un interval cuprins intre 2 si 72 de ore.

Verificarea si testare acumulatori

Verificarea si testare acumulatori

La achizitionarea unui acumulator auto nou trebuie verificat nivelul de incarcare pentru a putea beneficia de garantia furnizata de vanzator. Recomandam o verificare a starii si nivelului de incarcare a bateriei auto la inceputul sezonului rece, d ...


Warning: Unknown: write failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/orepan/public_html/tmpp/sesiuni) in Unknown on line 0